Gefeliciteerd! U bent de gelukkige winnaar in de ratrace om het voorkeursmedicijn in de regio Hollandscheklapbrug. Hoe voelt u zich?"
"Nou, dat is fantastisch natuurlijk! Zeker gezien de felle concurrentiestrijd die we hebben moeten leveren. Aanvankelijk stonden we er helemaal niet zo goed voor. Het farmacologisch profiel van ons middel leek wel zeer veelbelovend, maar je moet je in de praktijk bewijzen hè."
"Dat is dan toch nog erg goed gelukt....".
"Jazeker, jazeker, maar niet zonder enige inspanning. Allereerst hebben we een sterkte-zwakte-analyse gemaakt van ons product en dat van de concurrent. Vervolgens hebben we daarop een aantal nieuwe studies ontworpen. Ander patiëntengroepje, ander doserinkje, ander meetmethodetje, je kent het wel. Onvoorstelbaar joh, wat je daar al niet mee kunt doen! Kwamen we er toch nèt nog weer wat gunstiger af. En dat moet je hebben, hè."
"Dat is zeker onvoorstelbaar...."
"Ja, maar dat is nog lang niet alles hoor, o nee! De marketing, hè. Ontzèttend belangrijk! Dat moet je groots aanpakken, om je concept goed tussen de oren te krijgen bij de keuzemakers. Subtiele beïnvloeding, daar gaat het om. Het moet er niet te dik bovenop liggen. Daar knappen ze op af tegenwoordig. Nee, subtiel, hèèl subtiel. Anders werkt het niet. Maar dat kan niet iedereen, hè. Daar moet je de allerbesten voor hebben. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat."
"Ja, dat blijkt! Gaat u het nog vieren?"
"Tuurlijk, wat dacht je! Champagne! Voor iedereen!"
Berendina van Solkema, hoofdredacteur
© 2024 RN Webdesign
Door verder gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Voor meer informatie hieromtrent verwijzen wij naar ons Cookiebeleid
Door gebruik te maken van deze website of door op 'akkoord' te klikken, stem je in met het gebruik van cookies op deze website. Meer informatie
Cookiebeleid
Met behulp van een permanente cookie kunnen wij u herkennen bij een nieuw bezoek aan onze website. De website kan daardoor speciaal op uw voorkeuren worden ingesteld. Ook wanneer u geen toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies kunnen wij dit door middel van een cookie onthouden. Hierdoor hoef u niet steeds uw voorkeuren te herhalen waardoor u dus tijd bespaart en een prettiger gebruik van onze website kunt maken. Permanente cookies kan u verwijderen via de instellingen van uw browser.
Met behulp van een sessie cookie kunnen wij zien welke onderdelen van de website u met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen onze dienst daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra u uw webbrowser afsluit.
Nee. Uw naam, leeftijd, geslacht en andere persoonlijke gegevens, voor zover deze bij de Pharma Selecta bekend zijn, worden nooit in een cookie opgeslagen.
In uw browser kan u instellen welke cookies moeten worden geaccepteerd. U kunt alle of alleen bepaalde cookies weigeren. Raadpleeg hiervoor zo nodig de helpfunctie van uw browser.
Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan u vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van uw browser.
De rijksoverheid schrijft het volgende over Internetbezoek volgen met cookies. Op http://www.google.nl/privacy_ads.html kunt u zich afmelden voor het plaatsen van cookies door Google en haar groepsmaatschappijen en op http://www.youronlinechoices.eu/nl kunt u zich afmelden voor het plaatsen van cookies door andere advertentienetwerken.
Wij zullen deze verklaringen af en toe aan moeten passen, omdat bijvoorbeeld onze website of de regels rondom cookies wijzigen. We mogen de inhoud van de verklaringen en de cookies die opgenomen staan in de lijsten altijd en zonder waarschuwing vooraf wijzigen. U kunt deze webpagina raadplegen voor de laatste versie.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan contact op met info@pharmaselecta.nl
Versie 1, februari 2016.