Bent u recent nog verhuisd? Of heeft u misschien de apotheek laten verbouwen? Dan hebt u zich waarschijnlijk net als ik verbaasd over hoeveel er mis kan gaan. Vele malen worden zaken niet op tijd geleverd, niet goed geleverd of worden er geen goede afspraken gemaakt. Logistiek en communicatie blijken in veel organisaties moeilijke processen.
Hoe doen we het in de apotheek eigenlijk? Communiceren wij duidelijk met de klant? Zijn onze afspraken altijd even helder? Komen wij die afspraken ook na? Als we daar zelf antwoord op moeten geven, is het lastig daar objectief in te zijn. Een onderzoek naar de tevredenheid van de klant kan dan uitkomst bieden. Op die manier kunt u de mening van de gebruikers van de diensten van uw apotheek vergelijken met uw eigen idee over hoe u het doet.
Nog nooit gedaan, zo'n klanttevredenheidsonderzoek? Dan wordt dat de hoogste tijd. De informatie die het oplevert kan weer richting geven aan plannen en beleid voor de toekomst.
Ook het peilen van de verwachtingen van de artsen met wie u samenwerkt, kan heel verfrissend werken.
Hopelijk zijn de apotheken in Nederland meer klantgericht bezig dan vele andere organisaties en vindt er een betere afstemming van de verwachtingen over en weer plaats. Dat bespaart een hoop ergernis.
Linda Mulder-Wildemors, hoofdredacteur
© 2024 RN Webdesign
Door verder gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Voor meer informatie hieromtrent verwijzen wij naar ons Cookiebeleid
Door gebruik te maken van deze website of door op 'akkoord' te klikken, stem je in met het gebruik van cookies op deze website. Meer informatie
Cookiebeleid
Met behulp van een permanente cookie kunnen wij u herkennen bij een nieuw bezoek aan onze website. De website kan daardoor speciaal op uw voorkeuren worden ingesteld. Ook wanneer u geen toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies kunnen wij dit door middel van een cookie onthouden. Hierdoor hoef u niet steeds uw voorkeuren te herhalen waardoor u dus tijd bespaart en een prettiger gebruik van onze website kunt maken. Permanente cookies kan u verwijderen via de instellingen van uw browser.
Met behulp van een sessie cookie kunnen wij zien welke onderdelen van de website u met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen onze dienst daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra u uw webbrowser afsluit.
Nee. Uw naam, leeftijd, geslacht en andere persoonlijke gegevens, voor zover deze bij de Pharma Selecta bekend zijn, worden nooit in een cookie opgeslagen.
In uw browser kan u instellen welke cookies moeten worden geaccepteerd. U kunt alle of alleen bepaalde cookies weigeren. Raadpleeg hiervoor zo nodig de helpfunctie van uw browser.
Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan u vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van uw browser.
De rijksoverheid schrijft het volgende over Internetbezoek volgen met cookies. Op http://www.google.nl/privacy_ads.html kunt u zich afmelden voor het plaatsen van cookies door Google en haar groepsmaatschappijen en op http://www.youronlinechoices.eu/nl kunt u zich afmelden voor het plaatsen van cookies door andere advertentienetwerken.
Wij zullen deze verklaringen af en toe aan moeten passen, omdat bijvoorbeeld onze website of de regels rondom cookies wijzigen. We mogen de inhoud van de verklaringen en de cookies die opgenomen staan in de lijsten altijd en zonder waarschuwing vooraf wijzigen. U kunt deze webpagina raadplegen voor de laatste versie.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan contact op met info@pharmaselecta.nl
Versie 1, februari 2016.